Veelgestelde vragen

Wanneer ontvang ik mijn bestelling?

Zodra je een of meerdere Digikit(s) hebt besteld en betaald, ontvang je direct een e-mail met de link naar de omgeving waar je je Digikit(s) kunt bekijken en downloaden.

Is mijn bestelling gelukt, want ik heb geen bevestiging gehad?

Als je geen bevestiging hebt gehad op het door jou opgegeven e-mailadres, neem dan even contact met ons op.

Er is iets mis met mijn bestelling. Wat moet ik doen?

Neem alsjeblieft contact met ons op. We helpen je dan zo snel mogelijk verder.

Ik wil mijn bestelling annuleren of retourneren. Kan dat?

Helaas, je kunt je bestelling niet annuleren of retourneren. Omdat Digikit een digitaal product is waar je direct toegang toe hebt, is ruilen of retourneren helaas niet mogelijk. Doordat je akkoord bent gegaan met de algemene voorwaarden en daarna je bestelling hebt geplaatst, heb je dan ook afgezien van je herroepingsrecht.

Hoe lang blijft mijn Digikit beschikbaar?

Na je bestelling heb je 1 jaar toegang tot je Digikit. Als je alles downloadt, blijft het levenslang van jou. Let op: opslaan op je iPhone of iPad lukt mogelijk helaas niet door beperkingen van Apple – we raden aan om het dan op een ander apparaat te downloaden als je het wilt bewaren.

Toegevoegd aan winkelwagen:

Afrekenen Verder winkelen